Min hemlige mr Big

Jag har mött min blivande man. Hunkorvar. Jag vet inte vad han heter och vet inte var han bor, men jag vet allt annat. En bussresa på fem timmar ger oanade informationsutbyten samt uteblivna sådana (i vilken annan värld än Hollywood ber man om telefonnummer från en främling när man en söndagkväll sitter svettsunkig och uppblåst påväg hem? Ingen). Det gör litelite ont att veta att det var det. För hur stor är faktiskt chansen att man möts igen? Suck. Hade jag varit Julia Roberts och han Hugh Grant hade vi varit gifta nu. Typ. Ååhhh....


Annars var helgen bra. Ja, det är klart den plötsligt blev megablek efter kvällens uppöveröronen, men jo, okej. Fint väder. Mamma crazykörde Röda Faran. Monopol i Kittelfjäll. Johannes säger Väx-sjö. Kul. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0