Adjö

Imorgon är det katastrofdagen. På med reflexgröna overaller och blytunga boots, för det är dags att rädda en bunt flygkraschade statister. Det är så kul att gå skola! (har ni hört den förut?)
Imorgon är det reuniondagen. Vinbubblande skvaller över både mat och svängommusik med Haney och Elsan, något vi inte gjort på många år. Det är så på tiden!
Imorgon är första dagen utan bloggpress. Det känns skönt.

Tack folk som läst, både snabbesökare och stammisar. Det är klart att flådig statistik gjort det roligare. Nu lämnar jag min cybervärld och tänker ta tag i den verkliga. Önska mig lycka till, det brukar behövas när det kommer till mig.

Adjö. For good.

Kommentarer
Postat av: Halta Lotta

Het-Brud-På-Bilden-Är-Hon-Ledig-?



Om jag då kunde få kläcka ur mig sådana smaskiga nyheter ! Men...det är bara att hon har fått ett grav.vik i Norsjö =)



Och du...jag säger så här: Polaris,trasiga dämpare och slutresultat trasigt knä ! =(

Inventarierna har jag tillhört sedan många år tillbaka måste dock utöka inventarieställena så jag har dragit mig till NUS för att få lite omväxling. Kom och hälsa på mig om det blir operation i morgon vett ja !

Lev och må !

2009-03-09 @ 01:44:25
URL: http://kakan06.blogg.se/
Postat av: Olyckan

Hej!

Jo jag opererade mig i tisdags så jag kan lova att jag är inte allt för kaxig just nu, fy fan så ont det gör !

Hade varit trevligt att se ditt nylle,får ta igen det en annan gång ! =)

2009-03-19 @ 17:23:29
URL: http://kakan06.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hallo var håller du hus saknar dina inlägg

2009-04-25 @ 10:38:49
Postat av: Gillasfoto

Ha en superfin midsommarafton :o)



kram

Gilla :)

2009-06-19 @ 00:12:23
URL: http://gillasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0