Televisionen

Det här inlägget tillägnas min gammsambo Dirk - jag spenderar min lördagkväll helt ensam framför AFV och jag skrattar så tårarna rinner. Amerikanska idioter är det bästa vi vet! Jag börjar undra när Sveriges roligaste hemmafilmer ska börja sändas? Det kan inte bara vara amerikanarna som alltid lyckas vara sämst? Hade någon filmat mig i onsdags hade vi haft ett första inslag i alla fall. No doubt.

När jag ändå har halkat in på min favorithobby TV måste jag skamligt erkänna att jag är besatt av the Hills. Jag vet inte varför eller hur det hände, men hela min själ blir lycklig när jag inser att mtv's helgmaraton handlar om Lauren&c:o. Jag sitter och hejar på Whitney, stormhatar Spencer och saknar korvAnna när jag ser Audrinas tandrad. Snälla upplys mig om jag nu helt avslöjat mitt ytliga liv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0