Pump it!

Få inte hjärtstopp nu, men jag har faktiskt varit och tränat. Första måndagen på det nya året och jag chockade mig själv med lite muskelpump och litervis av svett. Samme fick mig även att klättra upp i taket och göra situps upp och ner. Det kallar jag snabb utveckling (eller en övergödd Tarzan i för smala lianer. Risky..). Jag njuter just nu min efter-träning-feeling och ignorerar det fakto att jag inte kommer kunna gå imorgon, men har i förebyggande syfte bett Nils ta hit sin extrarulle. Kan bli nödvändigt.

Igår slet jag ut mig fullständigt på jobbet. Vi körde filmmaraton med fyra filmer, hundra chokladbollar och inte en gnutta ansträngning på fjorton timmar. Ljuvliga söndag! Tack vare den förbaskade kylan behöver man inte ens ha dåligt samvete, för ingen går ut i alla fall. Aaah!


Kommentarer
Postat av: Echo-wannabe

Vill du gå med i våran fanclub ? ;)

Hur har din ledighet varit ?

2009-01-06 @ 13:43:08
URL: http://kakan06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0