Taxirexstrax

Det tar mig emot att göra ohelgiga äventyr, men ikväll kan jag inte hålla mig. Min stormentor Johanna frestar med rödtjut och reabiljett till Rex, så jag tänker stuva om och ralta iväg med henne ut i torsdagsnatten. Imorgon kommer jag väl ursäkta aktiviteten med att det ändå är typ helg och jag ändå jobbar hela tiden så jag förtjänar en skål mitt i veckan. För det finns alltid godkända ursäkter för en dansafton. Lär er det, barn - en svängom har ingen dött av (vi får väl bortse från diverse diskoteksbränder och Balibomber och extacyöverdoser och ja.. okej, förhoppningsvis är det inte många som dör av det. I framtiden.)!


Kommentarer
Postat av: A

Tack för tanken, hon somnade in i morse så nu är kampen slut. Hade tänkt slå dig en signal idag faktiskt men det fanns ingen ork. Har mitt i all denna sorg åkt på årets förkylning. Jag känner mig som Siv-Gerd,85 i kroppen =(

Men det vore trevligt med en dejt? Dålig planering med Oslo i slutet på Januari, DC i lse då ju ;)

Kram

2009-01-09 @ 01:29:50
URL: http://kakan06.blogg.se/
Postat av: Cleary beary

Crazzzzzy! Var du ut igår??

2009-01-09 @ 07:36:49
URL: http://claraistrue.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0