Mission impossible

Ikväll ska jag på något som heter Bodybalance. Det går ut på att träna för att bli kändissnygg á la Gwen Stefani genom att på ett kontrollerat sätt böja kroppen i olika vinklar och formationer. På så vis ska man tydligen stärka musklerna lite spänstigt och få den där kvinnliga stark-men-slank-looken. Jag är dock rädd att den här träningsformen redan kräver en viss grundsmidighet i kroppen och därför är jag redan utdömd. Föreställ er hur lätt det måste vara att som stelopererad flodhäst nå tårna med fingerspetstarna, så har ni genast förutsättningarna för Kylskåpskarro. Men jag får bjuda på det.
Vi ses på Träna på Teg ikväll. Glöm inte kameran.

Kommentarer
Postat av: mammabecka

Hej där :)



Jättebra kommentar men jag måste bara påpeka en sak - Jag har aldrig skrivit att Tindra skulle bli helt förkrossad om jag bytte färg på rummet :P



Annars ett mycket tänkvärt inlägg.



kramisar

2009-01-14 @ 23:03:35
URL: http://mammabeckas.blogg.se/
Postat av: Clair Bear

Svikit IKSU?

2009-01-15 @ 13:06:15
URL: http://claraistrue.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0