Jag är Karlavagnen

Ni börjar bli för många som läser nu. Jag vet inte vad jag ska skriva längre för prestationsångesten står mig i halsen och jag blir irriterad när jag märker att jag tänker på kommande inlägg även när jag är timmar från en dator. Eller så är det bara det att jag har drabbats av många dåliga dagar och egentligen inte haft något att delge. Jag jobbar hundra nätter i rad och blev idag utslängd från träningen (det låter dramatiskt och det var det, jag missade bokningssystemet..), har lämnat in ett skitarbete i skolan och undrar om jag någonsin kan sluta äta godis. Fick jag bestämma nu skulle jag sno lilla Selman och fly verkligheten med lite bygga torn och lära-gå-lekar till Imse vimse spindel. Eller åka ensam på en sista minuten och läsa tredje Stieg Larsson vid en poolkant någonstans. Det är aktiviteter som känns nice just nu. Allt annat är crap.

Imorgon ska jag undersöka muttan. De vill veta om jag har cancer och kräva mig på pengar för det. Så, där fick ni en happening. Nu ska jag se film. Igen.


Kommentarer
Postat av: Clair Bear

Tjoh Muttan



Usch det är värsta undersökningen. Gjjorde den för 6 månader sen. Usch usch men det visade sig att man hade en fullt normal pussy.



Puss lycka till



See ya, dont wanna be ya ;)

2009-01-13 @ 06:52:15
URL: http://claraistrue.blogspot.com
Postat av: Ida

Men du...nu ska vi inte vara sånna. OCh kom ihåg att jag kan alltid följa dig till den där sköna poolkanten, är mer än på.

2009-01-13 @ 15:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0