Far och flyg

För att glädja små norska hjärtan har jag nu beställt biljetter till Oslostaden för lite qualitytime med mina avlägsna favoriter! Sista helgen i januari ska vi (Svante, känn dig träffad) sitta och skåla i rödtjut och älska att vi är back together. Det gör inget att det är midvinter och möjlig slaskattack, jag fick plötsligt värme till själen. Det blir sweet bara att fara ut och cruisa. För mycket ensamtid här har gett mig gigantiska flyktplaner och jag tror att en liten helgtripp kanske lugnar ner mig. Håll tummarna. Och Oslo, here we go again...


Kommentarer
Postat av: Svante

JAAAAAA!! Va glad jag blir!! :):) Tænkte faktsikt på det hæromdagen att de væl snart var dags før dig att ta dig en tur ;) Har redan børjat ræknat ner dagarna. Kos fra mig :)

2009-01-07 @ 12:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0