Att utföra riktiga studentaktiviteter

Idag har jag varit student. På riktigt. Från nio till fyra i biblioteket med en ynklig halvtimmenpaus för lunch. Om ni förstått nånting av vad mitt liv egentligen går ut på, kan ni här lägga ihop ett plus ett och bli precis lika chockad som både jag och Johanna var när vi kom ut i friska luften igen. En hel dag med bara skola och på eget initiativ (typ. Tenta är tenta och måste göras, men hemtenta kan man ju välja att spara till sista minuten vilket är på fredag. Vi var tidssmarta, helt enkelt.). Jag minns knappt sist det hände.. Känns det betryggande att det är mig ni ska möta när ni ligger där och fightas om liv eller död? Jag hade varit rädd.

Jag har just bestämt mig för att köra spontant pyjamasparty hos Any med nyaste Resident Evil-spelet och två kilo lösvikt. Cool onsdagsaktivitet. Sen blir det Oslo, så vi ser när vi ses. Hörs. Skrivs.. äh skitsamma. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0