08 var året..

.. när Krisse blev kort i Spanien... då vi luffade runt en halv världsdel... då mamma öppnade hamburgerbar på Klitvallen.
..då Krisse blev kort i Spanien, vi släpade ryggsäckar runt en halv världsdel och hamburgare hamnade på Klitvallsmenyn.

.. bebisarna tog över världen... när Stockholm mötte Norrland. På riktigt... när sommarvädret var på topp.
..när bebisarna tog över världen, Stockholm mötte det riktiga Norrland och sommarvärmen lyste med sin fråvaro.

.. när Cleary fick en ordentlig påsk... husvagnen gjorde entré. .. mina pojkar fick sluta skolan.
..då Cleary fick sig en ordentlig påsk, husvagnen gjorde entré och mina pojkar fick sluta skolan.

.. när min syster blev kär och galen... när vi började partaja i festblåsor... då jag bodde lite borta.
..min syster blev kär och galen, party i rediga festblåsor blev populärt och jag bodde på lite olika ställen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0