Just cruisin' to Africa

Om man ligger hemma i sin soffa från morgon till kväll blir det tillslut oundvikligt att youtuba Will Smith och köra huvudgung till hans urgamla dängor. Eller att seriöst ta reda på när nästa lediga plats finns på Ellen DeGeneres show (det borde gå att lifta till LA. Eller simma..). Eller att göra tre meningslösa inlägg på denna plattform. Jag ignorerar intensivt det faktum att mina ögon fått en kantigare form och att mitt huvud susar. Det är säkert hälsosamt.

Imorgon ska jag fylla i ansökningarna till Tanzania. Fem veckors praktik vid den afrikanska östkusten. Håll tummarna för mig. Eller donera pengar. Jag behöver både och.

Kommentarer
Postat av: Luddesmith

Jag har Fresh Prince feat DJ Jazzy Jazz - Ring My Bell på 12" vinyl! Den låten är verkligen inge vidare alltså. Party at my place!

2009-02-20 @ 18:15:25
URL: http://stolterman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0