Knäcka bäcken

Idag lät jag Hulk Hogan bryta min kropp ut och in och i trehundrasextio grader tills smärtan gjorde mig medvetslös.. Okej, det lät kanske dramatiskt och lite långt från sanningen. Det var väl egentligen en sjukgymnast som bände och böjde lite för att få min "höft" (herregud kvinna, det är ditt bräckliga bäcken. Höften sitter ju inte där. Pluggade du sjuksköterska, sa du..?) i ordning igen, men han såg ut som tagen ur en wrestlingfilm och jag grymtade som en galt av smärta under behandlingen. Till råga på allt var jag förvånansvärt oplanerad och hade mina fulmenstrosor på mig, så jag ville väl egentligen bara dö också. Jag undrar om han tänkte lika mycket på det?

Jag kör en fjällweekend i repris imorgon och dundrar hem till Dikanäset. Jag är så krasslig att jag inte orkar vara social. När tänker nån tycka synd om mig? Adjö.


Kommentarer
Postat av: Matilda

hej!

ja det kommer bli jättehärligt på semestern!

vi hittar alltid våra hus bara genom vanlig googling! :-) så, sök på hus i italien så dyker det upp en massa sidor! både på engelska och svenska.

sen brukar vi hyra bil där nere, och det fixar man ju där. (nu ska vi dock bila från sverige). men, hur som så brukar vi ta det rätt spontant bara! blir roligast och bäst så tycker vi! :-)

så, tips: google!

2009-02-26 @ 18:12:32
URL: http://matildasalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0