Gubbsex i värmen

Jag förbannar feberdrömmar. De är intensiva, komplicerade och lämnar en full i fan när man vaknar. Sen undrar jag givetvis även vad som orsakar dessa återkommande sexdrömmar jag tycks ha drabbats av? Nyss vaknade jag efter några heta timmar med  (trumvirvel) Peter Settman. Det är inte riktigt Martin Timell, men heller inte långt därifrån. Dessa svenska, medelålders kändismän.. De tar mig med storm och lämnar mig därefter ensam och utslagen hemma i sängen. Det måste vara kroppens sätt att kompensera för alla tonårserövringar jag har i bagaget. Jag får väl ta det som en man. Eller kvinna. Eller.. ja. Det enda som inte var särskilt smickrande i drömmen var att jag hade gigantiska hängpattar som återfanns i knäregionen, något Peter upplyste mig om återkommande gånger. Jag tror det är en bearbetning av en smygfobi mot att bli gumma. Jag kan inte förstå annat.

Dessa bröst blir min död.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0