Varför betala tvlicens?

Jag vet att jag är en tjej som hänger med ynglingar, men jag kompenserar det genom att tycka att manliga tvprofiler i medelåldern är det hetaste som existerar. Som Mikael Persbrandt. Den mannen får mig att önska att jag var femton år äldre, snygg och framgångsik och den stora anledningen att man borde flytta till huvudstaden och göra karriär. Ja, jag har Beckboxarna. Sen har vi Kristian Luuk, anledningen att man fortfarande tittar på Melodifestivalen. Både deltävlingar och el grande finale. Oj oj, vad hände med Sen kväll? Och mr Timell, även fast det mer ligger på ett undermedvetet plan (refererar till diverse våta drömmar om händiga naturupplevelser).
Så nu vet jag varför man betalar tvlicens. Som singel kostar dagsdosen av man.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hihihi...du skriver väldigt roligt! Kram från Göteborgare

2008-09-25 @ 17:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0