Sail across the skyy on our Blades of Gloory

Jag och Anna körde Jon Heder-maraton i lördags med favoriterna Blades of Glory och Napoleon Dynamite. Vin, öl och Lys Melk för hela slanten och jag dog i soffan halv tolv. Praktikdagar tär på mig. Har nu laddat batterierna med lite Selmalove, biobesök och gangsterfilm med Emman, Pettrarna och Jocke.

Men jag börjar få problem med mina hemmahelger nu. Mycket smart att hyra ut sitt rum, mindre smart att inte skaffat sig annan sängplats. Min favorit-stand in-säng har flyttat hundra mil bort och jag måste börja snylta runt hos olika folk för att kunna andas Umeåluft emellanåt. Stå ut med det, jag är en populär person att ha som nattgäst.


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag citerar dig. . "jag är en populär person att ha som nattgäst". Hehe om du kunde sluta stöna & smacka om nätterna vore det ju en fröjd för öronen ;p

Laddad för att bära flyttkartonger i morgon ?

Kräm

2008-09-29 @ 20:24:09
URL: http://kakan06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0