Puss, Lycksele!

Okej, jag ska sluta tracka ner på inlandet. Jag gillar det ju.. egentligen (Dikanäs4Life). Jag och Susie gårochgårochgår runt hela Lycksele och de är trevliga på sjukan och vi bor vid elljusspåren och vi har hundra tesorter att välja på och både tv4 Film och tv4 komedi så vi blir aldrig uttråkade. Jag tror det blir bra, vi har det jäkligt bra! Sen att det blev mössa på igår vid kvällspromenaden och att regnet störtar ner idag får man väl bara ha kalkulerat in i förväg? Dum vore man annars..

Kommentarer
Postat av: Jenny

bor ni vid elljusspåret? hmm, då borde vi bo väldigt nära varann? kom och hälsa på nån kväll vet jag :)

2008-09-03 @ 22:53:31
URL: http://whirly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0