När jag var 20 år yngre

Åh! Det är så roligt att träffa gamla vänner och bli påmind om hur crazy det varit genom tiderna, allt roligt som man faktiskt varit med om under sitt liv! Jag har sagt det förr och jag säger det igen - här i ingenmansland kör jag nån slags nostalgitripp genom mitt liv och njuter stora stunder av tiden. Visst att saker gått emot ibland, men gud det syns aldrig på kort. Där är det bara happy times hela tiden! Hittade även gamla bilder från låångt bak i tiden, runt typ sent ´80tal när man fortfarande lärde sig stå, gå och prata. Jag och Johan lekte alltid knäppa lekar med knäppa outfits. Då var man söt och kom undan med det, idag är det inte lika attraktivt att dra på sig fjorton olika mössor och en rosa kroppsstrumpa innan man svingar runt hemma på vardagsrumsgolvet. Och nej, inga pics på det inte! Låt fantasin flöda, det är precis så illa som man kan tro. Om man ändå vore fem bast igen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0