Jag sågar i skelett

Eller jag tar i alla fall emot de rödfärgade fontänerna som uppstår vid den oangenäma aktiviteten. Jag assisterade operationen idag. På riktigt. Gud, det är så coolt och jag tycker att jag förtjänar en Well Done-medalj. Typ. Så att Emma skaffade mig Leon var det bästa ever! Som belöning efter förmiddagens action, och delvis för att muntra upp mig efter en alldeles för stor dos av tråkiga nyheter om flyttklara vänner, har jag nu åter njutit min Jean Reno med en tallrik blodpudding och ett glas Cvitamin. Härliga tisdag!
Att jag borde tentaplugga har inte ens fallit mig in, det ligger mer åt bestraffningshållet. Och just nu ligger jag på plus.


Kommentarer
Postat av: katti

haha, du skojar! har du varit med på en seriös operation??!! Alltså en riktigt riktig med läkare, levande människor och allt?!!! Då är det typ som att du har varit med i Grey's anatomy, ASSUME!

2008-09-17 @ 16:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0