Amerikanskt blaj

Urk. Jag ser på Extreme Home Makeover och suckar ljudligt över världens mest gapiga Ty och hans konstant bölande kollegor. Folk får nya hem av olika anledningar och halleluja, är inte det en fin gest! Men det blir såå dramatiskt och amerikanskt smörigt att man undrar om de är rörda på riktigt eller om det är teatertårar som flödar. Och mitt i allt får jag sitta och skämmas över att jag, hur mycket jag än avskyr programmet, alltid börjar gråta när dom move the bus. Mens eller inte. Så jag slår av nu för att slippa förnedringen.

Dagarna går sjukt fort och snart är det helg igen. Jag har hört att Amy kommer till stan.. peppad på discodans Annie?

Kommentarer
Postat av: Frida-från klimpens stad

Ledsen! måste tyvärr instämma i kommentaren...mens eller inte sitter man där och skäms för att tårarna rinner....samtidigt som man suckar över hur dåååååligt programet är.....patetiskt!

2008-09-17 @ 18:28:31
Postat av: the Queen

Åh Frida, ingen förstår mig som du!

2008-09-17 @ 19:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0