Mitt nya jag

Jag har nu tagit på mig mina sprillans nya brills som landade i postfacket imorse. Det är en omställning vill jag lova, men från att tidigare knappt varit medveten om att jag haft glasögon på mig kan jag nu meddela att jag både ser och känner att de är där. Tyngd, färg och en på-köpet-intelligens för 700kr (ingen ser smartare ut än de som sitter med sina fyrkantiga glasögon bakom ett par böcker. I och för sig saknar jag böcker, men jag tycker att det ser rätt intelligent ut ändå. Som en karriärshungrig, spänstig 40+lady, eller en strikt 27nåntingfjant som styr upp glasögonen på näsan var femte minut medan han utförligt och långdraget förklarar nånting som enbart Nobelpristagare i fysik någorlunda förstår sig på. IQ 4000 säger jag bara!). Mina är i alla fall randiga.. på nåt vis. Jag borde demonstrera, men jag tycker det känns drygt. Kom och titta, jag står i mitt fönster vardagar mellan 15-18. Helger troligtvis hela nätterna ifall ni bjuder på vin, för en tia bjuder jag på show. Och där lät jag just som en flicka från Amsterdams röda gator..


Kommentarer
Postat av: Billy Blood

Jääj! Välkömen ini klubb nördglasöga!

2008-11-10 @ 19:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0