Tillbaks till vaxhistorien

Klockan är snart halv tolv. Success! För att hålla mig vaken gav jag mig ut på djungelsafari igen. Eller rättare sagt, jag försökte. Mina vinterförberedda spiror skulle få sig en omgång, allt för att kunna göra en mycket mer elegant entré i huvudstaden. Men med enbart en hyvel i högsta hugg kom jag inte långt. Fotknölarna, sen var rakbladet trubbigt och förbrukat. Engångshyvel eller inte - kommer man inte förbi min smalaste kroppsdel (anklarna, gott folk, anklarna) är det inte mödan lönt. Det är ett tecken på vax4life och jag är inte redo. Självplågeri har slutat vara min grej, så mina bekanta får stå ut med ludet mys. King Kong-style, det är min grej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0