Färdigslösat

Någon som vill spela Postkodlotteriets 50-50 med mig? Till trots för mitt förra inlägg så byggdes inte Rom på en dag, jag kan behöva lite klirr i kassan (och chansen att bli upptäckt ökar dramatiskt med ett teveframträdande). Efter att smågluttat lite på Lyxfällan, låtit ungefär vart tredje ord ur pappas ekonomipredikningar faktiskt fastna någonstans och för att jag helt enkelt måste överleva, har jag infört det ack så nödvändiga Köpstoppet. Inlandet har gjort mig ont, tristess och ensamhet har bosatt mig framför min nya bästis Internet och dess möjligheter till pengaslöseri. Visst, jag har schyssta hörlurar och T-shirts hemma, filmer och musik som räcker år framöver, konsertbiljetter och färdiga resplaner i kalendern. Men jag har också en tom plånbok som behöver gå upp i vikt, vilket rimmar illa med att varken arbeta eller låna pengar. Därför får det var nog nu.

Bjud mig på middag, för jag kommer inte bjuda er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0