Utvärderingen

Jag har nu fått min första, icke thailändska, helkroppsmassage. Samtidigt med Himlen tur och retur. Hur beskriver man det annars..? Skönt är ordet jag söker. Sjukt skönt, förresten! Jag somnade, vaknade, slappnade av ända in i benmärgen. Min kropp fick äntligen den behandling jag faktiskt vill tro den är värd. Och hela kalaset helt utan kontopåverkan. Jag har sagt det förr och jag säger det igen - det är fantastiskt att vara student och ha studerande vänner som gör saker kostnadsfritt i utbildningssyfte. Tom är min nya vardagshjälte!

Min syster sitter nu med bindel för ögonen och spelar soundtracket ur Amélie från Montmartre. Definitionen av skillad, folk, och jag ska krypa ner i soffan och njuta lite. Godafton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0