Jag har nya favoriter

Jag vet inte vad det är de gör, men jag är kär i Erik och Mackan på kanal 6. Jag upptäckte min nyförälskelse igår när jag slötittade och plötsligt började skratta högt för mig själv. Flera gånger. Filip och Fredrik känns väldigt ute nu, jag tycker nog det är roligare att se någon klä ut sig till porrig "ponny" och dra runt den andre i en sulky på en parkeringsplats till ett shoppingcenter som ett straff i en fånig tävling. Fantastisk Karro-underhållning!

Nu kommer underhållning för er.. Youtube.com som funnits i en evighet och som jag brukar så gott som nästan dagligen, belyste mig med en för mig helt obekant funktion igår. Spellistan. Jag känner mig pånyttfödd och har redan listat ihop ett trettiotal klipp som jag kan se och lyssna på om och om igen. Kunde de inte släppt en manual när de först öppnade sidan, så vi obesurfade stackare (jag vägrar tro att jag är ensam om att först nu upptäckt denna möjlighet..) sluppit allt besvär med att komma ihåg alla sökord varje gång? Återigen detta internethelvete.

Jag ska äta lunch med mina boys idag, sen få helkroppsmassage av Fridas boy. Jag har hört att det blir stjärtknådning, så fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: Anna

Hade du druckit för mycket rötjut när du var här, jag visade ju dig hur man gjorde ;p

Allt bra med dig ?

2008-11-26 @ 23:02:22
URL: http://kakan06.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0