Alla dessa livsval..

Folk får säga vad de vill, alla "riktiga" filmer till trots - Notting Hill är och förblir numero uno! Jag kan alla repliker och minspel, skulle kunna göra en fantastisk enmansshow av hela grejen. Den tar mig till en annan planet varje gång, alla hundra gånger jag sett den (kan det bero på mitt eget omåttliga behov av att vara känd och stå i blixtarnas sken?? I wonder... ). Hugh är min töntige prins och Julia hans världens vackraste prinsessa. Om jag var tvungen att välja en enda film jag fick se resten av mitt liv, säger jag piece of cake!

Nåt som inte är lika enkelt är om man måste välja mellan att ha penisar till fingrar eller pungkulor till tår. Tricky..


Kommentarer
Postat av: Suss

haha ja du Karro det är bland det svåraste man kan göra.. de och krypa ner i en tvättsäck.. :)

puss!!

2008-11-08 @ 19:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0