Mina drömmars man

Jag kliver på bussen mitt i värsta snöstormen, sätter mig bredvid en gumma med knähund (den fula hårlösa sorten). Börjar bläddrar i en båttidning(!) när bussen lämnar hållplatsen, då en lite småskäggig kille med bullkinder och skinnjacka knackar mig på ena axeln. Förvirrad vänder jag mig om och undrar om det hänt något. Han rodnar lite, säger att han ber om ursäkt men att han undrar om jag vill gifta mig med honom. Jag vänder mig snabbt framåt och slår igen min tidning. Gumman tittar storögt på mig innan hon spricker upp i ett leende och blinkar åt mig. Då blinkar jag tillbaka och vänder mig mot killen igen, nickar lite försiktigt och börjar skratta. Han börjar skratta och gumman skrattar. Sen kysser han mig och jag tycker det smakar lakrits. Fan, hinner jag tänka. Jag som är en chokladtjej. Därefter börjar gumman trycka på Stopp-knappen, om och om igen. Det plingar i hela bussen och jag känner att jag blir irriterad. Pling! Pling! PLING!
Småsvettig och lätt panikslagen flyger jag upp ur soffan och får tag i mobilen. Jädra alarm..

Kommentarer
Postat av: Sara Fransson

HAhahahahahahahaha jag döööör =) så jävla rolig du är!!!

2008-11-29 @ 16:29:17
Postat av: Jenny

hahahaha.. du är så jävla bra karro :D

2008-11-29 @ 22:06:23
URL: http://whirly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0