Guldets förbannelse

Den här förmågan att kunna hantera pengar verkar jag aldrig få besitta. När börsen hårdbantar är jag inte sen att hjälpa den på traven, som att jag igår framkallade närmare 300 kort för pengar jag inte har. Bara för att få scrapbooka på tid jag inte har. Eller att jag återigen råkade slinka in på cdon.com och nu vänta ett paket tjockare än brevinkastet. Hopplöst! Jag börjar förstå varför folk har revisorer och ekonomiska rådgivare. Jag skulle behöva nåt sånt. Eller kodlås på plånkan. Eller inget internet. Ja, lösningarna är många.. 

The Killers på mtvs Top10. Det är kvalitet!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag kan bli din personliga revisor..har ju utbildning och allt..=) I take all your money so you cant buy anymore..=)

2008-11-14 @ 16:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0