Favorit i repris?

Jag vet inte hur jag lyckas, men återigen ligger jag sjuklig och förbannar min nyförvärvade bacillmagnet i kroppen. När hände detta? Jag som hela min uppväxt avundats mina sjuka, hemmaliggande vänner när jag själv släpat mig kärnfrisk till skolan dag ut och dag in. NU, när jag som minst har tid för det, drabbar det mig. Hela tiden! Febertoppar och fotbollshals och hosta som pappa brukar beskriva som -Du skulle aldrig ha rymt från sanatoriet. Suck..
Men man kanske inte kan förvänta sig annat när man brakar runt i hundrasjuttio hela tiden, helgen har varit en tiopoängare och krävt energi därefter. Bästisfest (att låta en dricka med en annan blir ofta lyckat för mig i mitten), restaurangmiddag (no disk, värt varenda slant), farsdag (tårta!), Maxishopping (ja, det är bara folk som varit där en torsdagkväll med en lång handlingslista som förstår vad jag pratar om. Ge mig en karta och en flaska vatten), Oslo goes Umeå (guidade turer på 8ans buss är underskattat) och filmmaraton (vad har vi inte sett?).

Idag då? Mama Africa är död och jag har ingen frukost. Idag är en mer dyster dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0