En choklad med rotfyllning, tack!

-Hej, Karro heter jag. Jag äter hundra kilo socker per år och har nu hål i en tand. (Hej Karro!)

Fan.


Medan jag nu sitter och lyssnar på isländska Sigur Rós bubblar ångestgrytan i min kropp och jag vet att min skrala plånbok allt för snart måste ta smällen för mina dåliga godisvanor. Att hålet besvärat mig sen i sommar gör inte saken bättre, snarare djupare och mer svårlagat. Suck. Varför är man så snål när det kommer till nödvändigheter? Det är sällan problem att slösa pengar på nonsens, men med en gång det faktiskt leder till något börjar man tycka att det är en nyttogrej och därmed en tråkgrej och "kan man så väntar man med det". Idioti som alltid. Tur i oturen att jag är student som uppskattar andra studenter, i detta fall folk från Tandläkarhögskolan, och att jag därmed får rabatt på halva priset. Länge leve förmånerna!

Annars har jag just stigit upp efter att ha sovit igen ett dygns vakenhet. Nattpass och praktik är en dålig kombo och jag ser ut som en sunkig heroinist. Halleluja, o kära onsdag. Återigen.

Kommentarer
Postat av: kattis

haha men du! jag klår dig med 5 hål! jag som aldrig haft ett hål i hela mitt liv, jag ville dö.

puss

2008-11-29 @ 10:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0