Äckliga män

På min lista över äckliga män står alla svettiga mansgrisar som grovt överförfriskade stirrar ner i klyftan medan de kläcker det ena oanständiga förslaget efter det andra. Det är dem, Donald Trump och Kid Rock. Livskrismannen som ger mig rysningar och olustkänslor varje gång jag ser (eller hör, suck) honom. Hur kan folk över fyrtio tro att de ser ut som tjugotvå? Och vem vill se ut som tjugotvå? Jag förstår ingenting, men jag tror jag är allra mest upprörd över att min älskade Ellen just nu har Pamelas gamla misstag som gäst. Vad händer?

Rikard Wolff ger mig också gåshud, men mest för att han ser ut som en luden struts och är gift med en 30 år yngre pojkspoling. Barnarov med en skinny snabel, jag döör. Det är jävligt tur för honom att jag älskar Pojken på månen och Scar i Lejonkungen. Annars....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0