Äckliga kvinnor

Finns inga. Min syster skulle nog säga jag och min behåring (förståeligt, kan tyckas). Jag påstår att kvinnor kan konsten att hålla sig fresh, men om någon är ute på tunn is är det flickorna på Playboy och Kirstie Alley. Och så klart är det väl alltid en liten kamp mellan de som skyltar med sitt skelett och de där man undrar om det faktiskt finns något skelett bakom det som kan tyckas som en enda stor geléboll. Men äckliga.. nja, de vet fortfarande att tvätta håret och uppföra sig.

Jag äter M&M och jobbar med tågluffsalbumet. Fantastiska minnen, varför är man inte alltid på tågluff?? (Den frågan kom inte upp när vi satt på sista tågresan hemåt, bara så det är sagt. Fascinerande vad några månader kan göra underverk för positiva tankar.) Imorgon ska jag gå på bio och dricka te på Schmäck och dricka vin på Teg och dricka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0