www.handla-enkelt.nu

Nu har jag shoppat. Internetshoppat. Klänningar, linnen och shorts inför luffen. Och nej, jag tänker varken länka eller lägga upp bilder på skiten, ni får helt enkelt se mig stråla i sommar istället. Men jag måste erkänna att det är jädrigt behändigt att bara knappa in adress och kontouppgifter och Vips dimper en avi ner i brevinkastet. Jag är nämligen en av få av det kvinnliga könet som faktisk avskyr att handla kläder i butiker. Det är tråkigt, ofta trångt och översvämmat av modebrudar, 90% strunt på galgarna och det tar dyrbar tid från andra mycket mer underhållande aktiviteter. Så, jag om någon är lättad över fenomenet webshop. Sjuhundra spänn på saker som inte är trams. Det är en bra affär och jag rekommenderar det.

Jag har just lovat min vuxna vän Johanna att komma och leka lite med hennes vattkoppssjuka barn, så jag borde väl byta ut morgonrocken mot min gamla dagisoutfit och bege mig över likt en räddande ängel. Situationer med två små, gråtande sjuklingar som vägrar sova får mig för en stund att sluta vara avundsjuk på familjelivet och istället stornjuta min själviska vardag. Yeay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0