Stinkiga Sven

Det är jag som är stinkiga Sven. Svettig, svettigare svettigast. URS! Det där om att jag är på bättringsvägen kan vi skita i. Efter tågluffsplanering över lyxig tacopaj sitter jag här med en egen atlas på tröjan.. Pärlor i pannan och högröd hudfärg. Det är underbart att vara ett element. Har tagit en äckelpäckelbrusalvedon (vem kom på idén? Vem?) och den i kombination med smygtittandet på snygga kubbspelare utanför mitt fönster borde väl råda bot på eländet.

Anyway, jag tänkte att jag glömde att lägga upp Barcabilder och att ni avlägsna läsare säkert vill förgylla er dag med sådant trams. God kväll.


 Hotta brudar på vacation
 Om det ändå vore så varmt som man kan tro..
 Turistiga personer i en spansk pärla
 Columbus the man
 Så går det om man vågar vägra höga transportpriser. Sweet dreams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0