Sentimental smörja

I förrgår såg jag sekunderna efter att en kvinna kvaddats av en bil. 
Idag är hon död.

Jag tänker ibland på vad som skulle hända om man dog. Vad händer, vem blir man? Kommer något att hända? Jag skräms mest av att det kanske inte händer något. Att det blir svart och tyst. Sen tänker jag att jag kan själv bestämma vad jag tror ska hända och då dyker den där vita sandstranden alltid upp. I solstolarna hänger de som redan dött före mig, med paraplydrinkar, solhattar och flipflops. Det skrämmer mig inte. Det vore fasen najs.
Men inte än..

Det här blev egenligen ett fånigt inlägg, men jag kan inte hjälpa det. Jag är för brydd. Lev livet, hörrni. Jag har svårt att tro att det går i repris. Och godnatt för nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0