Inför Yran-analys

Okej, nu har vi finaltränat. Kastararmen är välsmord och svettkörtlarna aktiverade. Jag har införskaffat min outfit - luciaklänning, obligatoriska midjanbandet och krona. Julskivan går varm i stereon och tennisbollarna staplade i en snygg pyramid á la underverken i Giza. Peppen är på max!
Så hur kommer vi lyckas nu då? Ja, om vi kan träffa bollen med slagträet och inte missar några koner när vi glider in på varvning så ska ni se att vi ska fajtas i toppen. Med Weise i gostolen och en gran på plan ska vi träffa motståndarnas huvuden så som jägaren träffar stortjuren och det kommer glöda om skosulorna innan matchen är över. Prepare, för Nu är det jul igen... kl två på fredag. Hehe

Förresten sitter jag nu och strötittar på Sverige pussas&kramas och är inte alls nöjd. Nog trodde jag att sveriges komikelit kunde hitta på nåt mer underhållande än det här. Och Filip och Fredrik börjar bli uttjatat, Betnér allt för bitter och Carina Berg bara rent o-rolig. Visst kan jag fortfarande påkomma mig själv med att sitta och småle åt dem, men nej, tacka vet jag killen som steg mot skyn likt en eregerad penis och som ännu inte slakat så vitt jag vet. Björtis Gustavsson - vill du gifta dig med mig?

Kommentarer
Postat av: Katta

Hejsan!
Allt bra med dig?

Ha en trevlig kväll! :)

2008-05-28 @ 22:26:07
URL: http://fakkors.blogg.se
Postat av: Lisa

Önskar dig en fin kväll! :)

2008-05-28 @ 22:26:32
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: diana o tara

läs vår blogg ;)

2008-05-28 @ 22:29:12
URL: http://malkysoltani.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0