I looove Europe!

Peppen är på max - fick interrailbiljetterna igår!!!!! Berlin, Prag, Wien, Budapest, Zagreb, Venedig och pärlor däremellan. Ååh jag ska joina Christer Sjögren på turné när vi kommer hem, hur vidrig han än är. Haha.
Fick även biljetterna till Oslo igår.. Gud, min sommar är verklingen planerad in i minsta detalj. Men jag gillar det. Då ser man fram emot nånting och slipper ha hitta-på-ångest. 

Däremot är det svårt att tro att sommarn är på gång när det är kylskåpsvarmt ute. Tur att all snö är borta så man har lite grönt att bädda in känslan med. Och att jag äter den där jädra pollenmedicinen, tack vare den sover jag bort alla kalla timmar. Jag är tillbaks i bebisstadiet, det är elva timmar/natt och tre timmar nap på dagen. Jag känner hur jag missar maj.

Ha en bra dag, ni 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0