Hurra for deg som fyller ditt år....

Är det inte Vänner är det Sex&theCity. Gud jag håller mig stadigt beroende av något. Sitter nu och inväntar kvällens aktiviteter med Carrie och Mr Big. Jag tänkte mest skriva för att hylla mitt favoritgrannland på dess födelsedag (typ) - hipp hurra för Norge idag! Därför blir det vin till maten, jag måste sympatisera med mitt andra hem.

Har varit bärhjälp idag när my Mimi flyttat från flådig trerums till skrupligt studentrum! Musklerna värker, gud IKSU vad hände? Soffor och sängar och flyttlådor och in och ut och upp och ner och PUH! Därför var jag värd en enorm salladsbuffé till lunch av min mor när vi äntligen var klara, dehydrerade med skälvande muskler och andningsbesvär . Mammor vet vad deras döttrar behöver, that's a fact.
Så nu sitter jag här, lagom slut på (att cykla uppför Svingen i motvind med min bångstyriga Rusty - åh nej, hon är inte alltid lika högt älskad), i min soffa och njuter min favorit-shoebox. Syrran gör milkshake och solen strålar. Trevlig kväll gott folk!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0