Brevizzbästizar på 23 jordznurr

NU vet jag hur man kommunicerade innan mobilen! Det stavas blyerts, A4papper och frimärke. Tadaa - livstecken! Jag blev helt exhalterad idag när världens största brev adresserat moí damp ned i brevinkastet. Sex sidor handskrivna uppdateringar om ditt och datt och ett paket waffelcookies från Holland. Lyckan var gjord och paketet tömdes i takt med att meningsrader avverkades. Jag älskar att ha avlägsna vänner som vill överraska. Ida, you're FAB!

En tokig nyhet - jag ska spela på brännbollsyran. Iförd tomteluva och lösskägg ska jag SlåSpringaFångaBränd! och tro mig, det kommer bli succé. Nej, jag är ingen storlirare, men nog sitter lite takter kvar alltid. Så beware alla Superhjältar, Smurfar och Astrid Lindgrenfigurer där ute. Karro is back och det blir inte nådigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0