Pepptalk

Så, nu är det fixat. Vi blir världens gäng hemma i kära Dikanäs på påsk (ja, jag är född och uppvuxen i en liten liten prick på kartan) och just nu peppar vi som sjutton! Em och Cleary, Nils och Eve och Johan ska med och det står skoter, bobtävling, hockeyturnering, järnmackor, snowboard, buffémat, fint väder (det blir det, trust me) och gogglesbränna. Vilken kanonvecka som väntar! Men bank i bordet, för någon har en tendens att få försenad vinterkräksjuka just när fjädrarna ska i riset.

Nu vill jag mysa med Ross, så bye bye

Kommentarer
Postat av: Ida Eliasson

Men jag då...jag vill också va med. Känns så konstigt att inte fira påsk i snövärlden..har ju gjort det så länge jag kan minnas. Men men ha så kul då...utan mig..*jag e inte bitter* Kram

2008-03-17 @ 21:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0