Jag Karro

Välkommen jag till denna blogg. Jag har alltid läst bloggar och avundats kvicka författare och humoristiska sarkaster. Nu äntligen ska jag göra mitt bästa för att armbåga mig fram till den skaran. Jag tänkte bidra med ett år av mitt liv.
Jag är ovan, men har många tankar. Vi får väl se hur detta ska sluta.

Jag är Karro, pluggar på universitet och försöker komma nån vart i livet. Har svårt för att slå mig till ro och tankarna flyger oftast iväg varje gång jag ser en reklamskylt med utlandsjobb eller billiga charterresor till Kanarieöarna (inte för att det är mitt drömresemål men strandbilderna ser onekligen lockande ut). Men nu blir det högklassig nurse av mig och jag tror jag gillar det. Vi håller tummarna.

Adjö så länge 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0