Ja, klockan är fyra på morgonen

Jag har satt mig i en fruktansvärt otaktisk sits. Här sitter jag på jobbet, med min avslagna cola från igår, och tentapluggar. Om exakt fem timmar går startskottet på Östra Paviljongen och ni kan tro jag trycker in allt jag förmår om skallskador och benbrott, ALS och psoriasis. Men klockan är mycket och hela min kropp skriker efter ett duntäcke och nerdragna persienner. Hurhurhur får man vara så dum? Och allt leder mig tillbaka till min envisa studielånsvägran... crap

Nåja, jag kan både det här med sista-minuten-plugg och omtentor så jag ska väl överleva oavsett resultat. Men ååh, det är nu prinsen på vita springaren får komma. Finns han hos Poolia?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0