Back on track

Jag är fresh igen, mest tack vare blåbärssoppa och daimglass och en syster med galna kosjukan. Det hjälper alltid. Och tentan är gjord, nu får vi bara hålla tummarna (som vi alltid gör och som aldrig funkar). Så, för att fira min återkomst från hell ska jag gå och simma och bubbla för att sen få ta några förtjänade öl på Harrys. Yes, Harrys är stället. Tanter och farbröder med bollar under fötterna har aldrig varit mer inne och har man tur så är det karaokekväll - hit med en mick och lite "Love me tendeeer" så bjuder 50plusgubbarna på öl. Hurra för gamla bjuda-flickorna-traditioner!

För övrigt snöar det idag. Bådar gott inför påsken! Nu ska jag sitta och njuta av Ross på teven, mannen i mina drömmar. <3

Kommentarer
Postat av: Simon

Ja det finns bra med snö till påsken.
Hoppas att vi kan ses då

2008-03-09 @ 13:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0