Tjeckien News

Sa, har kommer nu forsta lilla uppdateringen fran Tagluffen 08. Efter manga, langa och inte alltid lika bekvama timmar pa tag och stationer genom Sverige, Danmark och Tyskland entrade vi slutligen Tjeckien och gled in i ett alldeles underbart Prag. Sjaskigt hostel, men inte klagar vi som fick ett eget rum och plotsligt slets tillbaks till skolresan i nian med kringkastade klader, sunkig svettlukt och chipspasar och gitarrer utspridda. Enda skillnaden ar val olkonsumtionen. Tre kronor flaskan och en femtiolapp pa det for en middag. Fine by us. Vadret borjar aven det ge med sig mer och mer, efter att ha angripit oss med bade stortskurar och atombombsaska. Brannan blir battre och battre, sa att saga. Har stapplat kullerstensgator upp och ner med karta och kamera, atit lyxiga bagelsfrukostar i olika parker och dansat cool diskodans pa hotta stallet Bombay. Imorgon drar vi vidare till Osterrike och Wien for att ata en alpinspirerad lunch innan vi drar vidare till Ungerns karna Budapest.
Slut pa forsta uppdateringen. Vi ar alla vanner och inget inbordeskrig annu, till trots for vart stora gang. Sa peace out.
(Bilder kommer sa fort vi far internet med nagot som kan kallas hastighet.)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag spelade inte på Yran, hade jag gjort det då hade jag slagit dig en pling :)

Vi hade personalfest ;)

Hörde du är du ute o, flänger igen ? Är du hemma något i sommar eller ?

Ta hand om dig. . . (läste att ni skulle till Wien åk ut till Maine när ni är där )

2008-06-10 @ 16:38:34
URL: http://kakan06.blogg.se/
Postat av: sis

åh, underbart!! njut lite åt mig med och glöm inte att skicka vykort ;) men vad hände med att maila eller skicka facemeddelande när du använder internet? vill ju höra från dig! :) lägenheten och blommorna är i gott skick, så du kan vara lugn. katti var här i helgen och det säger väl allt :) sköt om dig! alla hälsar förresten! mamma vill att du skriver mail. love you. puss!

2008-06-10 @ 19:09:26
Postat av: Mimmi

Guu så najs:) Jag är lite avis måste jag ju säga (oh, jag har tv:n på i bakgrunden, det är "karma sutra", hahahaha! så kul har jag det här hemma...) Än har det inte heller kommit nå vykort, hrm, jag har ju spikat fast ett snöre på väggen där alla ska sitta (hihi):) Miss you babe! Massa pussar!

2008-06-10 @ 21:02:15
Postat av: Mimmi

Nu när jag läste vad jag nyss skrev, hah, verkar det som om jag sitter hemma och kollar på karma sutra, haha, jag menar ju reklamen alltså:) Så fel det kan bli! pusspårej

2008-06-10 @ 21:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0