the Burnballcup.

Ja, fullt upp har det varit. Hela helgen. Start på fredag med Nu är det jul igen mot Baywatch och sen fortsatte det tills den hemkokta glöggen tog ut sin rätt och vi slutade spela och börja dansa runt granen istället. Mycket trevlig tillställning det där med brännbollscup. Gårkvällen blev en grillafton i solen på Peddan med allra käraste vänner. Inte så mycket mer att säga än najs som fan.




 
Nu till skuggsidan.. När lade man sin vuxenhet åt sidan och började bete sig som fjortonåriga grisar igen? Ålidhem är förvandlat till en container. Jag förstår inte vem som gläds åt att idag fått njuta solen i bikini liggandes på ett täcke av glassplitter och förkolnade möbler. Sticks det inte? Idioter. Om jag förstått saken rätt har det varit en relativt lugn helg ändå, men skulle det inte vara trevligare för alla om man slapp gå klistrad efter husväggarna för att undgå att få en gammal teve i huvudet, eller om alla kunde ställa sin uppdruckna flaska fint åt sidan istället för att bums drämma den i asfalten? Ja, kanske jag har dålig fantasi och inte alls är en hipp och kul partytjej.. men då accepterar jag det och håller mig till min tråkigt städade hörna. Såna där dumma nöjen får ni hålla för er själva!

Så, nu har jag fått vara arg. Helgen har varit great och nu tänker jag avsluta den med Kod Mercury och en stor påse chips. Tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0