Kroatien News

Ja, nu har vi da varit isolerade pa en ljuvlig, kroatisk paradiso i en vecka. Sol, bad, kollektivmiddagar, fylleslag, midsommar, febertoppar, solbranna och tokiga taxiturer. Ah, vi har haft det underbart! Det behovdes efter en veckas hang och flang i storstadsmiljoer.
Nu sitter vi och invantar sista kvallen med beachparty och sand mellan tarna, innan vi borjar bege oss norrut igen. Jag har borjat sakna hemma, vi ar ett glatt men ack sa slitet gang numera och varmen har borjar sanka oss rejalt. Med narmare trettio i skuggan och 23-24 grader i vattnet ar det svart att svalka sig nar det inte blaser. Men vafaan, sitter jag och klagar? Oh no, jag tar tillbaks allt.

IDA - next stop Amsterdam, sa ta dig en heldag i den nederlandska huvudstaden tisdag eller onsdag! YEZ! Skicka sms till mig och sag om du kommer sa slosar jag pengar pa dig da, det vore kung!

Jag har inget mer att tillagga. Peace and love gott folk!
(och jag vet att forra rubriken borde varit Ungern News, men det ar en bagatell horrni)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Tjena Karran!

Awsome resa! ska bl roligt att höra allt på riktigt när du kommer hem. Söndag ses vi, din syster ska firas då :)Jag vattnade dina små barn när Krisse drog till malmö och när hon kom hem levde de iaf så om de är döda nu är det inte mitt fel...

2008-06-26 @ 23:50:34
URL: http://jageve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0