Ensam hemma

Äntligen sitter jag här i min übersköna soffa och njuter tystnaden runt omkring mig. Tre veckor med socialt umgänge, stadsflängande, solbadande och öldrickande med en påföljande helg innehållandes kalasfirning, fotbollsfinal och grillmiddag. Nu får det vara nog, nu ska jag njuta ensamheten. Tro inte att jag haft det illa, åh nej. Men alla vet det, alla känner det - borta bra men hemma bäst!

Det blir lite hackiga inlägg, jag är i ett hackigt mood. Men nu börjar jag sakta men säkert återgå till det normala, så ni får ha lite tålamod. Men äntligen kan lite pix visas för er, som jag har kämpat..

Vi åkte mycket tåg Vi åkte mycket tåg..
Vi var töntiga turister i Budapest Töntiga turister i Budapest
Vi blev bruna på Pag Äntligen skaffa-bränna-dags!
Parkpaus mellan alla avgångar Vi älskade parkpauserna
Diskodans på terassen Diskodans på verandan
Vi skrålade in till reskassan i Amsterdam.. eller borde ha gjort åtminstone Allsång i Amsterdam
 Venedig bjöd på middag och fotboll

Ja, vilka väljer man av tusen möjliga? Vi hade tre sjukt bra veckor, that's it. Nu ska jag fortsätta njuta tystnaden. Godkväll! Och Krissepisse - ha en fin birfdaykväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0