Budapest News

Sadar, nu har vi tagit oss en bit soderut och till Ungerns vackra huvudstad. Vi passerade Wien pa vagen som gav oss sex timmar av sol, kineser med solparaplyer, skavsar och megalyxiga matbutiker. En underbar stad, hade det inte varit for att man var ett sant budgetfreak hade man kanske gett den en natt. But no, vetskapen om ett nytt lagprismekka fick oss att ta kvallstaget over gransen for att checka in pa vart hittills basta hostel, Domino.
Dagarna tva har gett oss mycket mer an nagot annat - resans forsta bad i pool (!!!), thaimassage, guidad busstur (ja, vi sag lika faniga ut som alla andra som sitter i dessa taklosa bussar med fula horlurar och kamerorna i hogsta hugg.), utstallningen Bodies (doda manniskor under forstoringsglaset, jag har sett ett riktigt tioveckorsfoster. Sjuk kansla) och en akta Ungersk gulaschsoppa. Det har varit stralande sol och sporegn om vartannat, och vi har njutit varje sekund. Imorgon ska vi pa aventyrsbad och bli fem ar igen. Mimmi, jag vet att du blir avis.
Grabbarna och tappra brudar som drog till EM - vilken javla yra med 2-0 i forrgar! Ja om man anda vore intresserad..

Jag tankte att jag skulle forgylla dagen med lite bilder, men aterigen vagrar it-varlden samarbeta och bade ni och jag for noja mig med detta.

Ce'stra - blommorna ar dina barn. Ar du en bra mor? Om du anda vore har, vi har det sa bra och du skulle alska det. Lamna plats pa vykortsvaggen baby! Och jag mar prima! Pyss
Ida - Berlin ar ingen prio just nu, vi kanske satsar pa Italien istallet. Darmed har vi sparat en ol till hostens evenmang. Se det fran den ljusa sidan, tyskarna ar anda tokiga.
Mams&Paps - jag har ju skickat mail, borde man inte skriva till sin dotter och saga att man typ har det bra och att blommorna vaxer som de ska, att Pira ar sot som vanligt osv? Jaja, en puss till Katti i alla fall.
Mimmi - Pappa, va fasiken ar det har??? Eh, eh... ja-jag vet inte riktigt, ja-jag kan in-inte se det harifran. Love you girl.

Peace

Kommentarer
Postat av: stalovodja ce'stra

jag är ju självaste moder jord så barnen lever och frodas, men de saknar sin coola moster som lär dem massa dumheter! :) fick pragkortet i förrgår och jag blev så lycklig - det har fått sin plats på väggen. take care och hälsa gänget! lev livet åt mig med! love you, puss!

2008-06-12 @ 23:26:34
Postat av: Anonym

Nu kom kortet från Prag! wawwawiiiwaaaa:) Och, JA, jag är grymt avis på att du ska få leka fisk för en dag:) Love u 2 girrrlfriend;) pussar!

2008-06-14 @ 18:21:07
Postat av: Mimmi

jag är verkligen sämst på det här med att skriva kommentarer, haha, det var ju jag, Mimmi, som skrev det ovanför detta. men det kanske du fattar eftersom jag var avis på dig för att du får bada:) puss igen!



2008-06-14 @ 18:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0