Sommarflirta/Hårdsatsa

Nu har jag kommit på varför det är en sån great succes att åka utomlands i början av sommaren: man blir brun, fräsch och känner sig flirtredo! Singlar som osinglar - alla älskar vi att flirta. Och på sommarn är det så himla enkelt. Självförtroendet får sig en liten skjuts precis lagomt till att solens varma strålar drar alla stadens karlar ut ur sina björniden och två-sekunders-blickarna haglar när man strosar fram på Rådhustorget, cyklar på Svingen, ja till och med under motitonsrundan vid Nydalasjön. Det är ju därför det borde vara sommar året om.
Med sin bunt givna och mottagna flirtar i bakfickan kanske man snart är redo att hårdsatsa. Jag har sagt det förr och jag säger det igen - det är dags att skaffa en karl. Och nu är tiden Den! Jag laddar inför dödsstöten genom att knata mig svettig runt motionsrundan varje morgon, pumpa muskler på IKSU och inhandla söta klänningar här och där. Brännan är lagd och håret sommarblekt. Oh my god, här ska sommarflirtas! Känns det som en extra bra uppladdning att min lunch just bestod i tårtor á la smörgås, jordgubbs och cappuchino? Ja så går det när det är birfday i hasorna.
Trevlig juli, förresten.

Kommentarer
Postat av: ida

hey...wait for me. våga bara vara i ett förhållande med planer på barn och volvo när jag kommer hem. vi må ju ut och flörta tillsammans i höst..dont leave me alone!!! Puss =)

2008-07-02 @ 09:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0