Jag är nästa Meatloaf

Singstar ar en oerhort rolig uppfinning som håller en vaken till fyra på mornarna, till grannarnas stora gladje! Gårkvallen med Svanty och Mari var alla tiders, halsodrinkarna (-Blåbar ar sunt, sa norskan) och mer eller mindre ostamda rockfavoriter avloste varandra innan vi gick los på den fenomenala uppfinningen youtube.com och knappade fram gamla godingar som Basic Element, Dirty Dancing och Heeyo Captain Jack - allt till rullande hofter och svajande hår. Splendid! Nar allt sen avslutades med taxiresa i soluppgången genom bekanta stråk och en utsokt toffeecookie från 7Eleven, kandes det mesta valdigt najs och jag ville stanna så for alltid.

Men, det kom en dag idag också. Lyckades overtala kidsen att jag ar en battre manniska efter mer an ynka fyra timmars somn och fick dra mig i sangen fram till fem-snåret, efter diverse målarboksritande, parllaggande och tv-spelande. Darfor var jag festredo aven denna afton, nar familjen slog på stort med treratters och gaster och vin och ja.. nu sitter jag har. Trott, lullig och nojd. Imorgon ska vi åka båt i fjorden. Jag ska återigen inta en brunare look. Yes.

Nu svamlar jag, så peace och adjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0