Veggopeggo

Det är dags. 1a januari är det färdigköttat. Jag kör en provmånad gröntgröntgrönt och ser om jag klättar på väggarna efter det, eller om det är nåt att köra på. Egentligen konstigt att jag inte gjort det tidigare, jag med alla mina djurvänner. Varför? Ja, varför inte? Jag, och de flesta med mig, är väl numera ganska medveten om vad som försegår bakom köttkulisserna. Jag tror inte det var tänkt att vi skulle massproducera djur för att kunna gotta oss närhelst vi önskar, så därför. När vi börjar massproducera människor för att alla ska få en partner/vän/barn blir jag väl eremit och bygger en hydda i skogen. Förhoppningsvis hinner jag självdö innan samhället nått dit. Men man kan aldrig så noga veta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0